close

 


Line Dance   Going It Along


 


編舞者:Jon & Gail Levant (April 10).


 


  樂:Donde Voy眼淚 by 齊豫Chyi Yu


 


  序:http://www.copperknob.co.uk/stepsheets/going-it-alone-ID80253.aspx


 


 48 count, 4 wall, Intermediate Level Line Dance. Tag (6 count) at the end of Wall 3 (facing 9:00).


 


老實說第1次看編舞者示範這支舞曲時,覺得無趣有點看不下去,


但是被齊豫的歌聲吸引,只想享受音樂把歌聽完,為什麼呢?


 



 


他們跳得無精打采的,雖是慢舞也不要那麼沒元氣,Juliet 老師的


示範我還是比較習慣,整齊劃一,每個人的確都像同一個模子刻出


來的嘻~~是好是壞見仁見智,要專心研究舞步的話是很容易觀摩


的對象


 



 



 


All alone I have started my journey


 


獨自一人 開始了我的旅程


 


To the darkness of darkness I go


 


一路向著黑的愈黑裡走去


 


 


With a reason, I stopped for a moment


 


我必然有所為而來


 


 


In this world full of pleasure so frail


 


在這滿是短暫歡樂的人世 稍作停留


Town after town on I travel


 


我一城接一城的走


 


Pass through faces I know and know not


 


穿過一張又一張知名或不知名的臉


 


Like a bird in flight, sometimes I topple


 


如同飛鳥 偶有失速


 


Time and time again, just farewells


 


一次又一次 只有離別


Donde voy, donde voy


 


我要去的地方 要去的地方


 


Day by day, my story unfold


 


屬於我的腳本 一天一頁的展開


 


Solo estoy, solo estoy


 


我好孤獨 好孤獨


 


All alone as the day I was born


 


正如我孤單一個的來到這個世界


Till your eyes rest in mine, I shall wander


 


在你的視線駐足我眼底之前 我流浪著


 


No more darkness I know and know not


 


以為自此不會再有 有過與不曾有過的陰霾


 


For your sweetness I traded my freedom


 


你的甜美 讓我放棄了自由


 


 


Not knowing a farewell awaits



未察 另有一個離別 等著我


 


You know hearts can be repeatedly broken


 


你知道嗎? 心可以一再破碎


 


Making room for the harrows to come


 


讓出空間 容納更多的苦難


 


Along with my sorrows I buried


 


如今 連同刻骨憂傷我──葬下


 


 


My tears, my smiles, your name


我的眼淚 我的微笑 你的名字


 


Donde voy, donde voy


 


我要去的地方 要去的地方


 


Songs of lovetales I sing of no more


 


情歌不再被謳頌


 


Solo estoy, solo estoy


 


我好孤獨 好孤獨


 


Once again with my shadows I roam


 


再一次帶著自己的身影默然上路

Donde voy, donde voy


 


我要去的地方 要去的地方


 


All alone as the day I was born


 


我將孤獨的隻身一人來到這世界


 


Solo estoy, solo estoy


 


我好孤獨 好孤獨


 


Still alone with my shadows I roam


 


伴我上路的 依舊只有自己的身影


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    bug 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()